تولدت مبارک ای ماه قشنگ!


عنوان یکی از کتابهای انتشارات کانون پرورش فکری است!!!

حتما میگید : اصلا چه ربطی داره؟  

ربط داره دیگه؟

اگه جای من باشی ربطشم پیدا میشه

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا سیاوشی - بوشهر پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ق.ظ http://impgu85.blogfa.com/

سلام ویژه به مهتاب بانو
خیلی خوشحالم کردید با حضور ارزشمندتان.
راستش کم کم داشتم از به روز شدن وبلاگ تان ناامید می شدم
که یاد این فرمایش و آموزه افتادم که ناامیدی از بزرگترین و نا بخشودنی ترین گناهان است!
خلاصه همچنان منتظر به در نشستیم تا آمدید و البته مثل همیشه با دست پر.
...
شادمان و آرام باشید.
... پاینده.
-----------------------------------------------------------------------

خب بانو، منم به بهانه آمدنتان می گویم تولدت مبارک ای ماه قشنگ .

سلام دوست عزیز
سپاس از جضورتون و ممنون که صبورانه با من هستید و ..
امید دارم که نور امید در دلتان جاودانه باشد..
................
شرمنده به خاطر این دسته گل بزرگی که تقدیم خودم کردم..
...............
شاد باشید و سربلند

نوید جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 ق.ظ http://parvaz-ta-khorshid.blogsky.com/

سلام
تولدت مبارک ای قشنگ ترین ماه

اردیــبهشت فخـــرش میلاد آن گهـــــر بود
ولله که سال بی تو هرلحظه اش خزان شد

سلام
شرمنده دیگه...

ندا نامدار شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:30 ب.ظ http://neda-namdar.blogsky.com/

سلام مهتاب جان
من تازه متوجه شدم هر چند دیره اما شما به بزرگی خودتون ببخشید دیگه


از زادروزتون چند روزی میگذره و من با تأخیر مجبور شدم تبریک بگم و عرض ادب کنم خدمتتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد