تو را گم می کنم هر روز و پیدا می کنم هرشب


               بدینسان خواب ها را با تو زیبا می کنــم هر شب

                تبی این کاه را چون کوه سنگین می کند آن گاه

               چه آتش ها که در این کوه برپا می کنم هر شب

               تماشـایی است پیچ و تاب آتش ها خوشا بر من

                که پیچ و تاب آتش را تماشــا  می کنم هر شب

               مرا یک شب تحمل کن که تاباورکنی ای دوست

              چگــونه با جنــون خود مدارا  می کنم هــر شب

              چنـان دستــم تهــی گردیده از گــرمای دست تو

                  که این یخ کرده را از بی کسی"ها" می کنم هر شب

               تمــام ســـایه ها را می کشــــم بر روزن مهتاب

               حضـورم را ز چشم شهر حاشا می کنم هر شب

               دلـــم فــریاد می خواهــد ولی در انزوای خویش

               چـــه بی آزار با دیوار نجـــــوا می کنــم هـر شب

               کجــا دنبال مفهــومی برای عشـــق می گردی؟

                که من این واژه را تا صبــح معنا میکنم هرشب...

                                                                               


                                                                                  محمد علی بهمنی                         


                                       

نظرات 3 + ارسال نظر
sepehr چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ب.ظ http://vasvasehghalami.blogsky.com/

سالهاست با شعرهاش عشقبازی میکنم....

سلام..
ممنون از حضورتون..
موفق باشید

نوید جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:47 ق.ظ http://parvaz-ta-khorshid.blogsky.com/

سلام
چه کار خوبی می کنید از این سرمایه ی ادبیات ایران یاد می کنید.
غزل های دلنشین بهمنی عزیز منحصر به فردن و طبعش بی بدیل...
البته این دلیل مناسبی نیست برای اینکه شعر های خودتون رو نذارین!
برقرار باشید

سلام
ممنون...نفرمائید!

رضا سیاوشی - بوشهر جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 ق.ظ http://impgu85.blogfa.com/

سلام
مدت هاست که با آمدن به این صفحه، با شعر آشتی کرده ام.

ممنون از شما..

... پاینده و استوار، ادامه دهنده کارهای خوبتان باشید.

سلام
خوشحالم که می پسندید و ممتون از حضورتون
شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد