پرم را بردند..

 به نام خدایی که در این نزدیکیست ... 

با شعرهای شاعر محترم - جناب آقای رستم پور - تاره آشنا شدم.. ربان بیاتشان را خیلی دوست دارم...آنقدر که تصمیم گرفتم به این کلبه ی بی عبور سری بزنم و بواسطه ی کلام دلشین ایشان  - که به باور بنده تک تک کلماتشان بر آمده ار عمق دل می باشد - جانی تازه ببخشم...

 

----- 

انگار تمام باورم را بردند 

در فرصت پر زدن پرم زا یردند 

هرجند کلاه را به من پس دادند 

شمشیر کشیدند و سرم را بردند  

-----  

 نه فروختنی اند 

نه شمردنی 

یادگار جستجوی تواند 

این تاول ها 

 

-----  

حالم بهم می خورد 

از دیدن آدم های عوضی 

با آیینه دست نمی دهم!  

 

                                    محمد رضا رستم پور

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:17 ق.ظ http://alireza9991.blogfa.com

شعرش جالب بود فقط کمی غلط املایی داشت

سلام ...
دوست عزیز ممنون که خواندید و نظر دادید..
من از اول تا آخر و چند بار خوندم...غلط املایی به چشمم نیومد..فکر کنم آثار پیریه..ممنون میشم اگه بگید که کجای متن تا اصلاحش کنم..
به هر حال خوش آمدید و سپاس از حضورتون
شاد باشید

رضا سیاوشی - بوشهر دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ق.ظ

سلام بر بانو مهتاب
ببخشید
حضور گرم شما رو در بخش مشاعره بی پاسخ گذاشتیم.
شما همیشه قدم رنجه فرمودید و به ما سر زدید .
...
خیلی خیلی گرفتار تجهیز خودم هستم .
ترم سه ارشد(پروژه های ترم2+ ترم 3+ گزارش سه ماهه پیشرفت پایان نامه)،واقعا ترم سختیه ! مثل ترم 1 !
از طرفی یه نگاه کردم دیدم خیلی چیزها وجود داره که من باید یادشون بگیرم.
فعلا باید ساکت باشم و شاگردی کنم و یاد بگیرم.
اگه خدا قبول کنه، یه دوسه جایی هم دارم به عشقم یعنی معلمی، می پردازم!
البته مال من درس پس دادنه، کو تا معلم شدن !
...
خلاصه اینکه صبح که میزنیم بیرون، تقریبا ساعت 11 شب میام خونه...
در هر صورت ما منتظر حضور گرم شما مثل همیشه، هستیم.
سلامت و آرام باشید.
با عاقبتی نیک، انشالله ...، برایتان بانو !

سلااام...تا باشه ار این غیبت ها...
استاد! غیبت غیر موجه تمام پرونده مونو سیاه کرده..غیبت ار خود..ار حودی که او در اون حی و حاضره...
یه تک تک شاگردانتون تبریک میگم..
میدانم که میدانید قدم در راهی گداشته اید که به فول خواجه ی شیراز "هیجش کناره نیست"..غیبت از زمین و حضور در آسمان...گوارایتان
و اما بار هم دغای من ...شاد باشید و سلامت
...

الهی به جان خراباتیان
از این تهمت هستیم وارهان

علیرضا چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ق.ظ http://alireza9991.com

با سلام
اولا ببخشید دیر پاسخ دادم! این چند روز مشغله ام زیاد بود!
دوما منظور بدی نداشتم از غلط املایی
اونجا که فرمودید "پرم زا یردند" و در خط بعد کلمه "جند" فکر کنم در نقطه گذاری کمی اشتباه کردید
فکر کردم حیفه اصلاح نفرمایید!
از دستم دلخور نشید

سلام ..
منم : اولا ببخشید دیر پاسخ دادم! این چند روز مشغله ام زیاد بود!
دوما من به هیچ وجه ناراحت نشدم.. دوستان لطف می کنند اگر اشتباهات منو متذکر می شوند..
دلخور نیستم ...ممنونم ...
شاد باشید و سلامت

گفتمت .... شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام
شعرهای خیلی قشنگی هستند ولی شعرهای خودتون خیلی دلنشینترند
شادزید

سلام داداشی مهربان
شما لطف دارین به بنده..شرمنده طبعم خشکیده..
دلمون تنگ شده براتون
شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد