موقع خداحافظی که می شد

می گفت:

الهی از عمرت پشیمون نشی...

...........

آیت الله بهجت را می گویم.

 

منبع : وبلاگ هفتمین کهکشان

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا سیاوشی - بوشهر دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ق.ظ http://impgu85.blogfa.com

سلام بانو
الهی تا هستیم ، بودنمان گره ای بگشاید
و رفتیم جای خالی مان حس شود ، اما گره ها کور نمانند !
چون بهتر از ما نیز اینجا بوده و هست و خواهد آمد !
...
بارالها ، از عمرمان و کرده هامان ، پشیمان مان مگردان ...
...
بهترین و خیر ترین عاقبت ، آرزو می کنم برای شما، بانو
....
.... آرام .

سلام ..
الهی آمین

نوید سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:09 ق.ظ

الهی

الهی آمین

شهرزاد پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ق.ظ http://lida1355.blogfa.com



با تـوام در شـب شعـرم غزلت نابترین

با توام شاعره ی از همه کمیاب ترین



غزلـت زلـزلـه ای در دل من، شعـر نـگو

یا نخوانش که بخوانی دل من آب ترین



خواب دیدم به لبم بوسه گرمی زده ای

کاش تا آخـر عـمـرم بـشوم خواب تـریـن



لب دریای دلت مست نشستم و غزل

فوران می کند از این دل مـرداب تـریـن



مـن دیـوانــه تــو را دیـدم و دیـوانـه تـرم

خنده یا گریه کنم در شب مهتاب ترین؟



باید امشب تو جوابم بدهی منتظرم

کار را یـکـسره کن بر من بیـتاب تریـن



تیغ آماده که بوسد رگ دستم چه کنم؟

زیـر باران بـشوم غرق به خوناب تـریـن؟



یا برس لحظه آخر و نجاتم بده و

بنـویس آخر قـصه غـزلی نابـترین




برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد