نیایش

 و چون بندگانم از دوری و نزدیکی ام پرسش کنند، به آنها بگو من به شما نزدیکم. هرکه مرا بخواند دعای او را اجابت می کنم. 

 

 «بقره - 186 » 

  

«خدایا! مرا وسیله ای برای صلح و آرامش قرار ده. بگذار هرجا تنفر هست، بذر عشق بکارم. هرجا آزردگی هست، ببخشایم.هرجا شک هست ایمان، هرجا یأس هست امید ، هرجا تاریکی هست روشنایی و هرجا غم جاری است ، شادی نثار کنم. 

الهی! توفیقم ده که بیش از طلب همدردی ، همدردی کنم و پیش از آن که مرا بفهمند ، دیگران را درک کنم زیرا در عطا کردن است که می ستانیم و در بخشیدن است که بخشیده می شویم و در مردن است که حیات ابدی می یابیم.» 

 

«فرانسیس آسیسی» 

 

 

« بگذار به جای اینکه دعا کنــم تا از خطــر ایمن باشـم ، بی مهابا به مصـاف آن بروم. 

بگذار به جای اینکه برای تسکین دردم التماس کنم ، توانایی غلبـه بر آن را داشته باشم. 

بگذار به جای اینکه در جبهه ی نبرد زندگی دنبال متحد بگردم ، به توانمندی های خود متکی باشم. 

بگذار به جای اینکه نگران خود باشم ، دل به صبری ببندم که آزادیم را نوید می دهد. 

عطایی کن تا از ترس فاصله بگیرم و رحمت تو را نه فقط در موفقیت هایم بلکه آن را در شکست هایم نیز احساس کنم.» 

  

«رابین دارنات تاگور» 

 

 

« هرگاه که به شکلی می گوییم " آمین " اتفاقی می افتد. » 

 

«استلا تریل مان»

نظرات 4 + ارسال نظر
نوید جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 ب.ظ http://parvaz-ta-khorshid.blogsky.com/

سلام
التماس دعا
اگه سری به کلبه ی ما هم زدین ، یادگاری بذارین
دلت شاد

سلام
خوش آمدی..
خدمت می رسم
شاد باشید و سربلند

پانیذ شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:08 ب.ظ http://www.panizasal.persianblog.ir

درود . منم اومدم بگم هستم هنوز .... به روز و بهروز باشین . بدرود

سلام
خدا رو شکر که هستید..
پاینده باشید

شهرزاد یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ب.ظ

سلام خوشحالم وقت کردم سر بزنم . یک شعر از فاضل نظری برات می ذارم امیدوارم خوشت بیاد.

من چه در وهم وجودم چه عدم دلتنگم
از عدم تا به وجود آمده ام دلتنگم

روح از افلاک و تن از خاک، در این ساغر پاک
از در آمیختن شادی و غم دلتنگم

خوشه ای از ملکوت تو مرا دور انداخت
من هنوز ازسفر باغ ارم دلتنگم

ای نبخشوده گناه پدرم آدم را
به گناهان نبخشوده قسم دلتنگم

حال در خوف و رجا رو به تو بر میگردم
دو قدم دلهره دارم دو قدم دلتنگم

نشد از یاد برم خاطره دوری را
بازهرچند رسیدیم به هم !دلتنگم

سلام دوست عزیز
منم خوشحالم که بهم سر زدی
شعر قشنگیه ..ممنون ..

رضا سیاوشی - بوشهر جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ب.ظ http://impgu85.blogfa.com/

سلام خدمت دوست عزیز
مرسی که به ید ما هستید و به ما سر می زنید.
...
امید که بنده هر کس نباشیم و فقط و فقط بنده او باشیم!
او که هم شایسته است و هم خالق ما .
او نزدیک و من دور !
...
عاقبتی نیک براتون تمنا دارم.

سلام
الهی آمین
بچه که بودیم معنی دعای بزرگترهارو (به زبان اون سن:پیرها) نمی فهمیدیم...الان به معنای واقعی کلمه التماس دعا داریم...با تمام ذرات وجودمون لذت می بریم از شنیدن دعای عاقبت به خیری رو...

می خواستم بگم قدر تمام این کلمات رو می دونم و سپاسکزارم و یک الهی آمین از ته دل برای همه ی دعاهاتون گفتم..
.....
دوست مهربان
شاد باشید و سلامت و...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد