نوید

سلام 

آقا ما هر جا رفتیم این غزل اونجا بود...حسابی بازارش گرمه..منم برای اینکه از قافله عقب نمونم میزارمش اینجا.. 

خدا وکیلی یه وقت فکر نکنین که محتوای شعر یا استحکام ابیات یا توصیف های بدیع یا حسن مطلع و حسن مقطع ناب و...دلیل انتخابم باشه!   

 

 غزلی از نوید

 

در آسمان مات من رخ تو ماه می کشــد
من پیـــاده مانــده را کنار شاه می کشد

چه خالصانه سرخوشم که برکویر جان من
سراب آرزوی تو گل و گیاه می کشــــد

در این امید مردگی نشانی از تو دیده ام

که پای رفته ی مرا به سوی راه می کشد 

        

خیال با تو بودنم مــــرا به اوج می برد
شغاد خوش خیالیم مرا به چاه می کشد

تو آن طلوع کاذبی که در شروع این سفـر
مرا که بار بسته ام به اشتباه می کشـــــد

میان آیه های شک یقینی از تو بی گمان
به روی ارتداد من خـــط سیاه می کشــد


ورای اعتقاد من خیــــــال تو که غایبــــی
مرا که حی و حاضرم علی الصلاه می کشد

 

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا سیاوشی - بوشهر پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:02 ب.ظ http://impgu85.blogfa.com/

سلام بانو /
آرزوی خنده و آرامش برایتان دارم .
...
یه شوخی :ناپرهیزی و سنت شنی کرده اید و زودتر از موعد آپ کردید .
...
خارج از شوخی ، این یکی از بهترین پست هاتون بود .
حسن انتخاب شما /
تن تان سالم و روح تان آرام .

سلام دوست محترم
ممنونم و دعا می کنم آرزوتون برآورده بشه!
آخه یه جورایی آرزوی منم هست...
میشه لطفا آرزو کنید آرزوی منم برآورده بشه؟!
واما اینکه ناپرهیزی کردم :عذر خواهی می کنم قول میدم دیگه
تکرار نشه!!!(شوخی)
خوشحالم که مورد پسندتون بوده
شاد باشید

پانیذ شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:07 ب.ظ http://www.panizasal.persianblog.ir

درود و سپاس .

طاهره سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ق.ظ

امروز این دومی شعر خوبی که امروز شنیدم. ژس باید روز خوبی باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد