نتیجه

چندروز پیش تو یه پست درباره ی یه کنکور نوشته بودم.  از مرد فولاد و بتن نوشته بودم که چند ساعت بیشتر برای شرکت در کنکور ادبیات فراگیر پیام نور وقت نگذاشته و تردید قبول شدن و رقابت نابرابر و .... 

تردید بی موردی بود ، اونایی که می شناختنش تردید نداشتن. دوستی  گفته بود :" اگردرکنکوری که می دهد به نتیجه برسد این پیام نور است که در پذیرش او قبول شده است.." و دوست دیگری اظهار ناراحتی کرده بود از این که ایشون از بزرگان ادبیات کشور شناخته نشدن. 

.

حق داشتند  

.

. 

قبول شد  

با رتبه 1

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
sanaz چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ب.ظ http://www.usleech.co.cc

سلام دوست عزیز فکر میکنم شما هم توی دانلود از رپید شیر و هات فایل مشکل دارید یا مجبورید اکانت بخرید اما بهتره دست نگه داری با استفاده از این سایت می تویند هرفایلی رو که خواستید از رپیدشیر دانلود کنید
قویترین لیچر اینترنت

www.usleech.co.cc

taksetare carpet چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 ب.ظ http://taksetarecarpet.com

سلام وبلاگ خوب وقشنگی داری اگه وقت کردی یه سری هم به من بزن همیشه هستند کسانی که نمی خواهند پرواز تو را ببینند تو به پرواز فکر کن نه به آنها
mer30[
هر چیزی که تو رو به سادگی نکشه باعث میشه که قویتر بشی
چه دعایی کنمت بهتر از آن ، که خدا پنجره ای رو به اطاقت باشد

علیرضا چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:10 ب.ظ http://www.cafetehroon.com

سلام . از اظهار لطف و توجه شما به کافه خودتون بسیار ممنون.
من هم پیشاپیش عید سعید فطر را تبریک عرض می نمایم. امیدوارم همواره سلامتی در کلبه وجود برقرار باشد و به تمام اندیشه های زیبایتان دست پیدا کنید.

الهام سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:07 ق.ظ

سلام، تیریک میگم . هم به شما هم به رتبه یک کنکور ، خیلی خوشحال شدم . تعجب می کنم شخصی با این همه احساس و ذوق ادبی چه جوری بین اون همه آهن و تیرچه و بلوک و کارگر طاقت می آْره .
راستی دلمون برات تنگ شده ها . ما مهمون نوازی رو خوب بلدیم . یا حق

سلااام...ممنونم به خاطر خوشحالیت..ممنونم به خاطر اینکه سر زدی...
صادقانه میگم که منم دلم براتون تنگ شده...خیلی دوست دارم که ببینمتون..خبر داری که این اواخر چقدر به طرق مختلف گرفتار بودم...از حضورم تو وبلاگ کاملا مشخصه...چون از مهمون نوازیتون اطلاع دارم و از حظش محرومم ،متاسفم...
دختر عزیزت و ببوس و به عزیز دیگرت سلام من و برسون
شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد