سلام دوستان عزیز 

عذر که باسخ  نظرات شما  را ندادم. فرصتم کمه ، فقط خواستم تشکر کنم از همگی.. 

به یادتون هستم..یه جای خوبم براتون دعا می کنم..

نظرات 2 + ارسال نظر
الهام سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:39 ق.ظ

چه سفر طولانی شد . دلم برات تنگ شده !

سلام دوست عزیز
اصلا فکر نمی کردم که تو دلت برام تنگ بشه...آخه یه جورایی مبهمی..دروغ چرا..خوشحال شدم..
اومدم..در خدمتم..

گفتمت .... چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 ب.ظ http://goftamat.persianblog.ir

سلام
بابا مردیم از بس جان نداشتیم !!!!!!
پس کجایید شما که با نوشته هاتون و نکته هاتون رنگ زندگیمون بهتر بشه ؟؟

سلام داداشی عزیز
مهربانیتان را که دیدم ، من که نه ، قلم ، به فرمان من که نه،خودسر،
چرخید :

در بند ترم از آنکه آزاد کنم
ویرانه ترم از آنکه آباد کنم

مهرتان جاوید
شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد