گاهی بساط عیش خودش جور می شود 

                                 گاهی به صد معامله ناجور می شود

نظرات 9 + ارسال نظر
گفتمت .... شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:57 ب.ظ http://goftamat.persianblog.ir

سلام
گاهی برای دیدن دوستان دلم تنگ میشود
گاهی کنار این همه دوست دلم تنگ می شود
گاهی کنار اویم و باز دلم تنگ میشود
گاهی به یک خاطره دلم باز میشود
گاهی.............
شادزید

گاهی دلم برای خودم تنگ میشود...
سلام
مرسی که اومدید

ر.ح دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:21 ق.ظ

سلام.
ممنون از مطالب زیباتون استاد
ما همواره مخلصیم
یا حق

سلام
سپاسگزارم
شما همواره لطف دارید
موفق باشید

شهرزاد سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ب.ظ

گاهی گمان نمکنی ولی می شود .
گاهی نمی شود که نمی شود !
گاهی هزار دوره دعا بی اجابتست .
گاهی نگفته قرعه به نام تو میشود ،
گاهی گدای گدایی و بخت نیست ...
گاهی تمام شهر گدای ...... تو ... می شود !

واای چقدر قشنگه این شعر..
مرسی...از کیه!؟

ر.ح چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:53 ب.ظ

هنوز نشستی منتظر
شاید که از راه برسه
شاید که دست کوچیکت
به دست آقا برسه
شاید هنوز فکر می کنی
بازم می یاد با دست پر
دست میکشه روی سرت
بهت میگه غصه نخور...
********
سلام استاد مهربونم
این ترنه رو خیلی دوست دارم
البته احتمالا شما تا انتهاشو بلدید
این فقط نیمی از ترانه بود.
همواره در یاد من هستید
در پناه ایزد عشق
یا علی

وحید چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:54 ب.ظ http://www.arinoos.blogsky.com

سلام...
شاید...
فعلا...

وحید جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:11 ق.ظ http://www.arinoos.blogsky.com

سلام
خوبی؟
آپم
فعلا...

سلمان فارسی پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:19 ق.ظ

گاهی حدیث عشق چه ناجور میشود
گاهی چراغ میکده بی نور میشود
گاهی بزرگ قافله محجور میشود
گاهی شهید مهر چه منفور میشود
گاهی....
گاهی
نه
هردم جهان ز بود تو مسرور میشود

الهام سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:37 ق.ظ

گه جور می شود ، خود آن بی مقدمه
گه با دو صد مقدمه ناجور می شود .

هم جور شدنش خیر محض هم جور نشدنش..
امیدوارم که عاقبت هر چیز برایت خیر باشد

طاهره یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ب.ظ

در دایره ی قسمت ما نقطه ی تسلیمیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد