ژوزف کمپل می گوید: 

 

نخستین شوک انسان ، هنگامی رخ می دهد که کشف می کند 

 بابا نوئل وجود ندارد!

نظرات 4 + ارسال نظر
وحید پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:16 ب.ظ http://www.arinoos.blogsky.com

سلام
خوبی؟
واقعا شوک بزرگیه!
ممنون که اومده بودی
فعلا...

سلام
مرسی ..مطمئن نیستم که خوبم..
منم ممنون

الهام شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:31 ب.ظ

ولی من هنوز فکر می کنم که فرشته مهربون وجود داره ....

اگه مهربونی وجود داشته باشه فرشته ی مهربون هم هست...
معتقدم هر کس که مهربونی میکنه حتی فقط برای همون لحظه ی مهربونی ،فرشته ست..
ممنون...دل پر مهرت شاد

سینا دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:41 ب.ظ http://www.3ti.blogsky.com/

سلام. خوبین؟ آخه نمیتونم رفتنشو فراموش کنم. صبرم تمام شده. دیگه نمیخوام زندگی کنم. خسته شدم.
اگه دیدین دیگه تو وبلاگم مطلب نذاشتم بدونین تمام شدم.

سلام..خوبی تعریف داره..به تعبیر عامه ، بله خوبم..ممنون
توصیه ی من به شما اینه که فکر کنید..اجازه بدید زمان کار خودشو بکنه...این آدم نه اولیه که رفته نه آخری..سخته..ولی شما تصمیم نگیرید ...بزارید زمان بگذره...فعلا بسوزید...غصه بخورید...اینا همه راه های آروم شدنه..
هیچ کس مهمتر از خود شما نیست..با خودتون مهربون باشید

طاهره دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:25 ب.ظ

واسه شوکه واسه بعضیا شروع تخیلات بستگی داره چطوری بهش نگاه کنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد