وقتی تو نیستی 

نه هست های ما چونانکه بایدند، 

نه بایدهای ما... 

اما چرا؟!  

 با این همه امید قبولی 

در امتحان ساده ی تو 

                           من

                              رد شدم!   

اصلا نه تو، نه من  

تقصیر هیچ کس نبود 

از خوبی تو بود 

            که من 

            بد شدم.

نظرات 6 + ارسال نظر
الهام دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:50 ق.ظ

دستم از دست تو دور
این شروع ماجراست
زیبا بود .

شرط مهر است که از دوست شکایت نکنند
لیکن از شوق حکایت به زبان می آید
مرسی.خوش اومدی

گفتمت .... دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:33 ب.ظ http://goftamat.persianblog.ir

سلام
ورود دوباره و دل انگیزتان فرخنده باد.

سلام..سلام..
مرسی..خوش آمدید

سلمان فارسی دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:12 ب.ظ

کنون که صومعه آلوده شد به خون دلم
گرم به باده بشویید حق به دست شماست

نه ره گریز دارم، نه طریق آشنایی....

فروغ چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:02 ق.ظ http://vizhy.blogfa.com

انشا اله اگر بتوا نید وبلا گتان را کامل کنید من مشتری میشم.چون سلیقتون عالیه

سلام...وبلاگتون و کامل کنید یعنی چی اونوقت!؟
من با شماموافقم و با غرور اعلام می کنم که سلیقه ی من عالیه...
ممنون از حضورتون...چشم کاملش می کنم!!!

frog چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:06 ق.ظ http://vizhy.blogfa.com

man aaaaaasheghe in sheram.mer 30

ممنون..چه خوب که لذت بردین..

سلام چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:31 ب.ظ

من برای ازمایش این وب رو ساختم
اگه دوست داشتی به وبلاگ اصلیم سر بزن که میخام منتقل کنم به بلاک اسکای
نظر هم میدیا
xnoyasin.blogfa.com

چشم.سر میزنم....نظرم میدم...چرا عصبانی؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد